vineri, 29 noiembrie 2013

Black Friday 2013 prelungit

Petrec multe ore pe online si de mai bine de doua saptamani dau de bannere si articole legate de Black Friday 2013. Initial am citit ca este pe 22 noiembrie, dar ma suna o prietena si imi zice ca este pe 29 noiembrie. Ca sa aflu de fapt si de drept ca Black Friday in acest an se desfasoara in doua ture, si pe 22 noiembrie si pe 29 noiembrie. Nu am inteles de ce nu poate fi o singura zi in care toti sa ofere super si mega promotii si fiecare face cum vrea...



Anul acesta am vazut ca s-au facut promotii de la electrocasnice, genti, laptopuri, haine, accesorii pentru doamne, chiuvete, cizme, articole pentru copii, meniuri pana la tigari electronice. Parca toate magazinele online ofereau un discount mai mare sau mai mic. Singurul domeniul in care nu prea am vazut reduceri a fost cel legat de sisteme de supraveghere video pentru case si sisteme de iluminat cu leduri. Dar asa se intampla daca ai ados comercial mic si nu ai de unde sa mai scazi preturile deja afisate.

Ce nu mi-a placut anul acesta? Ca unele magazine au umflat preturile inainte de aceasta zi "neagra" si apoi au facut "mega" discounturi. Si ca in loc sa fie o singura zi, unii s-au gandit sa prelungeasca pana pe 1 decembrie, ca si asa e ziua romanilor. Mai bine in loc de Black Friday putea sa zica Black Weekend si stiau o treaba.

Dar sa fim optimisti ca la anul va fi mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu