sâmbătă, 20 octombrie 2012

Fotografie pentru companii

De cand ma stiu m-a fascinat arta fotografica. Am luat parte la diverse expozitii si imi place tare mult aceasta lume. Pentru mine este o buna metoda prin care pot sa-mi petrec timpul liber.

Mai nou am aflat ca sunt tot felul de workshop-uri foto, printre care si cel care il va sustine Adrian Holerga (F64) pe 28.10.2012. In cadrul acestui seminar se va vorbi despre: Tehnici fotografice practice, Tipurile foto intr-un event corporate, Cum se foloseste eficient echipamentul foto din dotare, Rezolvarea problemelor tehnice, Management si planificare, Un caz practic pe un eveniment.

De ce imi doresc sa particip la acest curs? Este simplu. Pentru ca in lumea in care traim imaginea este cea care conteaza, fie ca vrem sau nu sa acceptam. Atat in offline cat si in online, trebuie sa stim cum sa comunicam cu publicul nostru. Iar in mediul online, in care eu activez cu drag, imaginea face parte din content.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu