luni, 11 februarie 2013

Concertul lunii februarie

Imi plac la nebunie concertele si evenimentele. Doar asa simt ca ma relaxez cu adevarat, uit de tot si de toate.

Dar la fiecare concert am anumite obiceiuri si tabieturi. Nu numai vedetele fac anumite lucruri inaintea concertului.

In primul rand ma gandesc la garderoba. Orice femeie nu este multumita de hainele sau incaltarile pe care le are. Niciodata nu sunt suficiente si sunt mereu tentate sa achizitioneze macar un accesoriu. So...ma gandesc cu ce sa ma imbrac. Pentru ca este vorba de un concert si nu de un party sau un cocktail, atunci ma gandesc ca ma voi imbraca mai casual. Asa ma voi simti cel mai comod.

Alt lucru pe care il iau in calcul este sa iau cu mine cel putin o prietena de suflet. Incep sa fac o mica lista si lansez invatatiile. La aceasta faza pot spune ca iubesc oamenii spontani care imi da un raspuns afirmativ pe loc, fara sa mai cada pe ganduri.

Nu plec fara camera foto, un alt lucru important. Mi-a devenit de ceva timp un prieten bun si fidel. La orice eveniment sau concert il iau cu mine. Nu este un moft, este mai degraba un must in zilele noastre.

Un alt aspect de luat in cosiderare este make up-ul. Nu sunt genul de persoana care se machiaza strident, insa putin fond de ten, o mascara, un creion dermatograf si un gloss de buze tot folosesc...

Un alt lucru care il fac inaintea unui concert este sa ascult melodiile formatiei respective. Imi place sa fredonez versurile in timpul concertului si de aceea imi trebuie un mic antrenament inainte.



Si ca tot suntem in acest context, in aceasta seara a avut loc concertul formatiei Directia 5. Imi plac mult baietii si a meritat deplasarea. La inceput a fost o atmosfera relaxanta, insa usor usor spectatorii au inceput sa se incalzeasca pentru ca solistul formatiei a avut grija de acest lucru.

Mi-a placut concertul. Initial eram obosita, dar cand mi-am auzit melodiiile preferate ("O fata ca ea", "Ce mai faci", "Iti multumesc", "Am nevoie de tine", "Daca ai stii") mi-am revenit instantaneu. Au cantat toate hit-urile care i-au consacrat.

A fost frumos per ansamblu si mi-a placut mult ca s-au intors la sfarsitul concertului si au mai cantat 3 melodii. Am apreciat gestul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu