miercuri, 19 septembrie 2012

Prima zi la Internet & Mobile World

Astazi a fost prima zi de Internet & Mobile World. Intai de toate, vreau sa spun ca acest event a avut o promovarea bine pusa la punct, mai ales cea online. Mai peste tot, in online, am vazut bannere cu IM World care "ne chema" sa accesam site-ul oficial.

Este la prima editie in Romania. Insa, s-a simtit ca ideea a venit din afara. Inca de la intrare am fost indrumtata unde s-a tinut conferintele. Am primit un catalog cu participanti si calendarul pentru cele 3 zile. Astazi am luat parte la cele de pe Digital Marketing, unde au vorbit diversi speakeri, atat din afara cat si din tara. De asemenea, fiecare persoana care a luat parte la acest eveniment, fie ca a fost vizitator, expozant sau speaker, a avut un badget (nume, functia, numele companiei pe care o reprezinta si un cod)


Sunt multe standuri cu diversi expozanti, insa maine va voi povesti mai multe detalii despre acestia.
Mi-a placut prima zi asa ca voi continua sa ma duc si in celelalte 2 zile.

Stay tuned pentru ca voi veni cu ce s-a mai intamplat pe acolo :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu