duminică, 23 septembrie 2012

A treia zi la Internet & Mobile World

In cea de-a treia zi am participat in mare parte la dezbaterile de pe e-commerce, un domeniu de viitor. O prezentare interesanta a avut-o Hilmi Erdem (IBM). Acesta a subliniat faptul ca partea de Social Media trebuie integrata in e-commerce.


Cornel Baloleanu de la PayU ne-a vorbit despre rata de conversie, mai precis care sunt factorii care influenteaza aceasta rata (increderea, modalitati de plata, implemetarea modalitatilor de plata). De asemenea, ne-a spus cateva cuvinte despre cum creste aceasta rata.

O abordare interesanta a avut-o si Aurelian Sideri (Enel) si Gabriel Sora (Saatchi & Saatchi X). Cei doi au avut o prezentare despre Digital tehnologies si au luat ca si studiu de caz compania Enel. Ce mi-a atras atentia a fost Kiosk Enel (un terminal tactil). Acesta este un nou serviu care va oferi informatii noilor clienti cu privire la Enel.
Ce am mai aflat nou este faptul ca exista serviciul online MyEnel si ca se poate plati factura online. Un lucru foarte bun si benefic!
La panelul "The power of online and mobility tools for Leisure, Fashion & Entertainment industry". Ionut Munteanu (Webdigital) mi-a atras atentia cu termenul de UGC, care este legat de Social Media. Si a subliniat faptul ca contentul nu inseamna doar text. De asemenea, un lucru nou mentionat a fost Remarketing (o noua solutie de la Google, un nou tool).

Am aflat de la Alex Iosif (iMedia Plus Group) faptul ca smartTV este viitorul in ceea ce priveste TV-ul.

De la Ana Bucuroiu (Dynamicweb) am aflat care sunt instrumentele pentru Marketing Online:
1. Profiling
2. Lead Tool
3. Split testing
4. SEO tool.


Pe scurt, inca o zi din care am aflat lucruri noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu