luni, 31 octombrie 2011

Kinofest

Kinofest este un Festival International dedicat Filmului Digital si a avut loc weekendul care tocmai a trecut, s-a desfasurat in perioada 28-30 octombrie. Cinematograful Union a fost una din locatiile unde s-a putut urmari proiectiile din filme.

A fost o experienta noua pentru mine. Eu am fost duminica, pe 30 octombrie, si au fost in program urmatoarele:

15:45-16:30 - OFF Competition (5), animation
16:40-18:05 - "5 o`clock shorts" (program sustinut de British Council Bucharest)
18:15-19:05 - MicroMovie Competition
19:15-19:50 - Best Micromovies (program sustinut de Orange)
20:00-20:30 - The 3 winners 
20:30-22:00 - Made in Taiwan


Mie personal mi s-au parut cele mai ciudate proiectii pe care le-am vazut pana acum si nu m-am asteptat la o astfel de abordare a acestui Festival. Clar am avut alte asteptarii. Scurmetrajele au fost destul de triste, unele dintre ele chiar dramatice. Dar au fost si cateva animatii "mai jucause". O singura animatie mi-a atras atentia si aproape ca te hipnotiza daca te uita foarte atent. :) Era vorba de mai multe forme geometrice "miscatoare" in forma de cerc. A fost interesanta si ingenioasa.

Per total cred ca este un eveniment dedicat profesionistilor si nu amatorilor ca mine. Sau poate ca nu am ales bine locatia din cele 3 (Cinema Union, Centrul Cultural al Republicii Ungare, Garage Hall). Si poate ca s-a dorit sa se puna accent mai mult pe tehnologie si nu pe mesajul transmis.

Astept cu drag pareri de la cei care au mai luat parte la acest event!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu