sâmbătă, 14 mai 2011

Cateva cuvinte de inceput...

Hello! Bine ai venit pe blogul meu! In acest prim post nu vreau sa vorbesc de mine pentru ca oricum pe parcurs ma vei cunoaste asa cum sunt, ce ateptari am de la viata si ce ma intereseaza cel mai mult :D. Mi se pare mai ok sa vorbesc de ce m-am apucat de blogosfera. Lucrul acesta il am in minte de ceva vreme, insa am zis sa-mi iau inima in dinti si sa trec la treaba. Ma pasioneaza domeniul online, tot ce tine de marketing online, lucruri de PR. Imi doresc sa invat cat mai multe si sa ma perfectionez in domeniul marketingului online, SEO.

In ziua de azi trebuie sa ai un blog, trebuie sa tii pasul cu tot ce se intampla in jurul tau. Blogul este un must have pentru oameni din domeniul online. Este interesant sa vezi ce scriu altii pe blogurile lor, sa afli cat mai multe lucruri noi. Si bineinteles, sa fii cat mai activ pe blogul tau.

Sunt multe de spus si de povestit (acesta fiind un alt motiv pentru care m-am hotarat sa scriu diverse articole:) ).

Voi incerca sa aduc noutati, lucruri dragute, interesante, lucruri ce te pot interesa si pe tine!

Esti binevenit daca ai sugestii sau sfaturi despre ceea ce ai vrea sa citesti! De asemenea, primesc si reclamatii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu