marți, 31 mai 2011

Bookfest 2011

A trecut si editia de anul acesta a Bookfest-ului. Duminica, 29 mai, a fost ultima zi si n-am putut sa nu fiu si eu prezenta. De vreo 3-4 ani ma tot duc si deja a ajuns ca o traditie.
Imi place sa fiu la curent cu ultimele carti aparute si sa citesc ceea ce ma pasioneaza.

Sunt fana a Editurii Curtea Veche, Polirom si Humanitas. Dar asta nu inseamna ca Editura All sau Nemira sau alte edituri nu au carti bune.

Cu greu dar am gasit o carte de Marketing on-line, chiar asa se si numeste. Daca anul trecut dadeam de carti de Marketing sau PR, anul acesta mi s-a parut partea acesta mai "slaba". Poate nu am fost eu destul de atenta...

Preturile au fost accesibile, fiecare editura oferind o mica reducere. Nu cred ca acest lucru a fost un motiv al numarului mare de vizitatori al targului din acest an, asa imi place sa cred. Cel putin pentru mine nu a fost motivul principal.

Sunt curioasa cand pe piata romaneasca vor aparea concurenti cu carti despre marketing on-line, SEO, Google Adwords sau Google Analytics. Carti, la momentul de fata, din acest domeniu sunt prea putine si mai deloc practice. Pana la urma tot dupa net te documentezi si apoi sa testezi tu pentru a prinde experienta. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu