joi, 17 ianuarie 2013

Caut job in online

Ultimul eveniment din 2012 la care am luat parte a fost Digital Divas. Per ansamblu, mi-a placut pentru ca am intalnit oameni pozitivi si frumosi. Dar am si aflat ca poti sa iti gasesti un job daca dai de veste pe blogul tau (Word of mouth chiar functioneaza :) ). Ceea ce mi se pare interesant si useful...



De curand am incheiat colaborarea cu o agentie care oferea servicii de marketing online. Astfel ma vad nevoita sa o iau de la capat si sa-mi caut un job. Mai jos am sa trasesez cateva lucruri despre mine si ce imi doresc de la viitorul job:

    Despre mine:
  • 2 ani experienta in mediul online
  • scriu de placere despre evenimentele la care particip pe acest blog
  • sunt ambitioasa si ceea ce imi pun in cap trebuie sa iasa
  • sunt pasionata de designul de interior, imi place sa gatesc si sa aflu cat mai multe despre oameni
  • iubesc oamenii pozitivi, optimisti si veseli
  • imi plac lucrurile creative, care ma fac sa-mi pun mintea la contributie
  • imi place sa ma "dau" pe net si sa aflu ultimele noutati legate de Google, Facebook, SEO, Web Marketing.


  • Am cunostinte legate de:
  • Google Analytics, Google Adwords, Google URL Builder, Facebook Ads, SEO, Html, Wordpress, Drupal, Photoshop.


  • Despre viitorul job:
  • sa fie in online: Social Media, PR, Marketing Online, WebMaster sau E-commerce.


  • Date de contact:
  • mihaela.bisog@yahoo.com
  • facebook.com/mihaela.bisog

De la cei interesati de mai multe detalii ii astept cu un semn pe mail sau pe pagina de facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu