luni, 19 septembrie 2011

Zilele Bucurestiului 2011

Nu puteam sa stau in casa duminica. Si am ales sa merg prin Centrul Vechi si prin Pta Constitutiei pentru a vedea ce se intampla de ziua Bucurestiului. Intai de toate am mers la Muzeul Curtea Veche. Mai jos aveti cateva pozele de acolo:






Apoi m-am mutat pe Liscani unde era o nebunei curata, ca in fiecare weekend. Dar trecand peste acest aspect, am dat de o scena, de unde se auzea muzica Flamenco. Si am aflat ca cu o seara in urma a fost si un concert de muzica Folk. Acolo s-a sarbatorit Festivalul Centrului Vechi. Au fost prezente si spectacole de strada, teatru, muzica live, acrobatii, circ, mima.




Si am ajuns si in Pta Constitutiei unde a fost un concert, insa nu aceasta a fost punctul forte a acestui eveniment. Cel mai original a fost la sfarsit cand a inceput sa ninga cu fulgi. Era o atmosfera de basm. :) Ingerii zburau deasupra capitalei. Spectacolul a fost oferit de o trupa din Franta.


Per ansamblu a fost o idee noua si o seara faina. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu